Translate

24 лют. 2016 р.

Урок 23. Тема. Тематичне оцінювання з теми «Податки. Державний бюджет. Безробіття»

Мета: з’ясувати рівень  знань та умінь учнів з теми «Податки. Державний бюджет. Безробіття»

Обладнання: роздавальний матеріал
Тип уроку: контролю умінь та навичок.
Хід уроку
      i.            Організаційний момент
    ii.            Актуалізація опорних знань і вмінь
Поясніть терміни:
·         склодув
·         друкарка
·         період спаду економіки
·         Велика економічна депресії 1933 р. у США                                
  
  iii.            Виконання роботи
У запропонованих завданнях вибери правильні відповіді (можливі декілька  вірних варіантів)
Варіант 1
1.                  Продовжить речення: «Податки  - це ... »
А.      ціни на ресурси
Б.      кошторис щорічних доходів та витрат держави, виражений у грошовій формі
В.      товари, які здатні задовольняти потреби покупців
Г.       примусове вилучення державними податковими структурами коштів з фізичних і юридичних осіб, необхідне для здійснення державою своїх функцій
2.                  За об'єктом оподаткування податки поділяють на:
А.      на доходи
Б.      на споживання
В.      на майно
Г.       на витрати
Д.     на інтелектуальну власність
3.                  Продовжить речення: «Державний бюджет  України затверджує  …»
А.     Уряд України
Б.      Президент України
В.      Верховна Рада України
Г.       Податкова інспекція України
4.                  Укажіть функції податків
А.      Модулююча
Б.      Контролююча
В.      Розподільна
Г.       Фіскальна
Д.     Профіцитна
Е.       Регулююча
Ж.    Стимулююча
5.                  Продовжить речення: «Збалансований  бюджет –  це стан бюджету, за якого…»
А.      державні доходи перевищують витрати. 
Б.      сума, на яку витрати держави перевищують доходи за поточний рік. 
В.      сума державних доходів дорівнює сумі державних  витрат

6.                  Укажіть можливий стан державного бюджету:
А.      Дефіцит бюджету
Б.      Місцевий бюджет
В.      Профіцит бюджету
Г.       Збалансований бюджет
7.                  Продовжить речення: «Безробітні  - це ... »
А.      люди, які не працюють;
Б.      люди, які мають оплачувану роботу й залишають її у відпустку, на свята, через хворобу тощо;
В.      це люди (частина робочої сили), які не мають роботи, але бажають і здатні працювати; докладають зусиль щодо пошуку роботи; зареєстровані у службі зайнятості як ті, що бажають працювати
8.                  Залежно від причин, які викликають безробіття, розрізняють такі  види безробіття:
А.      Повне безробіття
Б.      Циклічне безробіття;
В.      Структурне (технологічне) безробіття;
Г.       Фрикційне безробіття
9.                  Визначте статус осіб (безробітні, зайняті чи не включаються до складу робочої сили), перелічених нижче:.
1) Ольга не працює і є студенткою денного відділення університету економіки.
2) Працівник металургійного заводу в місті Дніпропетровську, переведений на режим неповного робочого дня.
10.              Визначте, до якого типу безробіття належать такі безробітні.
1)      Кваліфікований бухгалтер звільнився, тому що в нього не склалися відносини з директором фірми, і зараз він перебуває в пошуках робочого місця, яке відповідає його кваліфікації.
2)      Багато років тому висококваліфіковані склодуви залишилися без роботи через винахід спеціальних верстатів для виготовлення пляшок.
 Варіант 2
1.          Продовжить речення: «Державним бюджет —  це ... »
А.      кошторис щорічних доходів та витрат держави, виражений у грошовій формі
Б.      кількість товарів та послуг, що пропонується виробниками для реалізації на ринку в даний момент за певного рівня цін
В.      це примусове вилучення державними податковими структурами коштів з фізичних і юридичних осіб, необхідне для здійснення державою своїх функцій
2.          Продовжить речення: «Державний бюджет  України розробляє  …»
А.      Уряд України
Б.      Президент України
В.      Верховна Рада України
Г.       Податкова інспекція України
3.          За формою оподаткування податки поділяються на:
А.      витрати покупців;
Б.      доходи споживачів;
В.      прямі податки;
Г.       непрямі податки;
4.          Укажіть функції податків
А.      Фіскальна
Б.      Регулююча
В.      Дефіцитна
Г.       Розподільна
Д.     Функціонуюча
Е.       Стимулююча
Ж.    Контролююча
5.          Продовжить речення: «Дефіцитний бюджет –  це стан бюджету, за якого…»
А.      державні доходи перевищують витрати. 
Б.      сума, на яку витрати держави перевищують доходи за поточний рік. 
В.      сума державних доходів дорівнює сумі державних  витрат

6.          Продовжить речення: «Профіцитний бюджет –  це стан бюджету, за якого…»
А.      державні доходи перевищують витрати. 
Б.      сума, на яку витрати держави перевищують доходи за поточний рік. 
В.      сума державних доходів дорівнює сумі державних  витрат
7.          Продовжить речення: «Зайняті  - це ... »
А.      люди, які мають оплачувану роботу й залишають її у відпустку, на свята, через хворобу тощо;
Б.      люди, які працюють;
В.      це люди (частина робочої сили), які не мають роботи, але бажають і здатні працювати; докладають зусиль щодо пошуку роботи; зареєстровані у службі зайнятості як ті, що бажають працювати
8.           Природне безробіття включає  такі види безробіття:
А.      Повне безробіття
Б.      Циклічне безробіття;
В.      Структурне (технологічне) безробіття;
Г.       Фрикційне безробіття
9.          Визначте статус осіб (безробітні, зайняті чи не включаються до складу робочої сили), перелічених нижче:.
1)      Робітник, який працює не за фахом, звільнився за власним бажанням і шукає роботу за спеціальністю.
2)      Жінка-домогосподарка, що повністю присвятила себе господарству й родині.
10.       Визначте, до якого типу безробіття належать такі безробітні.
1)      Останнім часом упровадження персональних комп’ютерів в Україні скоротило попит на друкарок, а також знизився попит на робочу силу, зайняту на підприємствах із виробництва друкарських машинок.
2)      У період спаду економіки у 1982 р. рівень безробітних США підвищився до 9,7 %; у розпал Великої економічної депресії 1933 р. безробіття досягло 25 %.

  iv.            Підсумки уроку

    v.            Домашнє завдання

Немає коментарів:

Дописати коментар