Translate

14 жовт. 2015 р.

Урок 7. Тема. Практична робота № 1. Розробка реклами

Мета: формувати знання про рекламу як основний спосіб стимулювання збуту товарів; розглянути основні способи, форми втілення й основні вимоги реклами; вчити учнів практичного аналізу реклами; розвивати вміння й навички складання реклами в підприємництві й бізнесі.
Обладнання: зошит, роздавальний матеріал, рекламний відеоролік.

Тип уроку: формування умінь та навичок.
Хід уроку
I. Організаційний момент
II. Актуалізація опорних знань і вмінь
1.      Що ж таке реклама?
2.      Які її цілі?
3.      Які вимоги висуваються до реклами?
III. Практична робота
Теоретичні відомості
Основні етапи розробки реклами 
· визначаються її цілі та об'єкти. 
· аналізується рекламна практика конкурентів. 
· вибираються вигляд і засоби реклами. 
· визначається загальний творчий підхід (концепція дизайну) 
· формулюється ідея рекламного повідомлення. 
· здійснюються розробка і порівняльний аналіз варіантів рекламних повідомлень 
· розробка змісту рекламного повідомлення. Необхідно спочатку проаналізувати рекламні повідомлення ваших конкурентів (особливо якщо ви будете розміщувати рекламу в тих же засобах масової інформації), визначити функції рекламного повідомлення і перевірити, чи відповідає прийнятим критеріям текст Вашого повідомлення. 

Основними функціями рекламного повідомлення є наступні: 
· передача інформації про товар; 
· знайомство потенційних покупців з основними відмінними характеристиками даного продукту; 
· уміння переконувати в необхідності придбання товару. 

Важливо приділити належну увагу заголовку рекламного повідомлення, якщо він є. Доведено, що текст рекламного повідомлення читають у 5 разів рідше, ніж його заголовок. Якщо заголовок «зачепить» читача, вважайте, що на 80% товар уже куплений. Тому шукайте ключове слово, яке дуже коротко могло би висловити суть вашого продукту. Вносите більше інформації в заголовки, хай навіть за рахунок збільшення їх обсягу. Обов'язково майте на увазі, що в заголовку з 6-12 слів менше «туману», ніж коли в ньому 2-3 слова. 

1. Перше правило розробки рекламних звернень: «Чим коротше, тим краще». При написанні рекламних оголошень, інформаційних листів, проспектів, статей, доповідей та звітів необхідно враховувати наступне правило: важливу інформацію потрібно викладати в максимально коротких абзацах. Не ховайте свій головний аргумент на абзаці з 10 або 12 рядків, а сформулюйте його в 2-3 рядках чітко й лаконічно. Короткі абзаци в структурі тексту привертають більше уваги, ніж довгі. Якщо короткі абзаци добре складені, цікаві, змістовні, важливі для клієнта, то вони спонукають його прочитати і довгі абзаци. Якщо в коротких абзацах не міститься жодної гідної уваги клієнта інформації, то і решта тексту також не буде ним сприйняте. 

2. При написанні тексту рекламного повідомлення «не петляє» навкруги - відразу переходите до справи. Не будьте нудним, спирайтеся лише на факти. Пам'ятайте, що необґрунтовані обіцянки нікого не переконають. Тексти потрібно підписувати, оскільки анонімні оголошення також нікого не переконають. Від вас чекають тільки правди, але вона повинна бути цікавої, а сам текст - доброзичливим і незабутнім. Повідомлення має бути коротким, але не на шкоду інформованості. Хоча більшість читачів відсіваються після перших 50 слів, для тих, хто дійсно зацікавився, кількість слів у повідомленні вже значення не має.
Виконання роботи
Уявіть себе підприємцем, придумайте рекламу для свого підприємства або своєї продукції
Аналіз запропонованої реклами:
  • Вид реклами за змістом
  • За основними функціями рекламного повідомлення
  • За відповідністю вимогам до реклами.
VI. Підсумки уроку
1. Що для вас було найцікавішим на уроці?
2. Що для вас було найкориснішим на уроці?
3. Де ви зможете застосувати знання з вивченої теми?

VII. Домашнє завдання

Опрацюйте  конспект.  Уявіть себе підприємцем, придумайте рекламу для свого підприємства або своєї продукції.

Немає коментарів:

Дописати коментар